FORUM SZYNSZYLE :: misia :(
-->TO JEST STARA WERSJA FORUM TYLKO DO WGLĄDU
ZAPRASZAMY NA WŁAŚCIWE FORUM (kliknij tu:___)<--



Forum przeszło gruntowną modernizację, stara wersja forum pozostała tylko do wglądu, nic tu nie napiszesz i nie zarejestrujesz się,
nie znajdziesz tu także żadnych nowych treści. Aby przejść na właściwą wersję forum kliknij napis powyżej
-->TO JEST STARA WERSJA FORUM TYLKO DO WGLĄDU
ZAPRASZAMY NA WŁAŚCIWE FORUM (kliknij tu:___)<--



Forum przeszło gruntowną modernizację, stara wersja forum pozostała tylko do wglądu, nic tu nie napiszesz i nie zarejestrujesz się,
nie znajdziesz tu także żadnych nowych treści. Aby przejść na właściwą wersję forum kliknij napis powyżej

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
misia :(
Autor Wiadomość
youuh 

Dołączył: 04 Mar 2013
Posty: 0
Skąd: rzeszów
Wysłany: 4 Marca 2013, 16:34   misia :(

witam otóż wczoraj wieczorem misia była osłabiona . nie chciała jeść ani chodzić . Pilnowałem jej całą noc , z myślą że rano pojade z nią do wet. Misia miedzy 5;00 a 6;00 była już za tęczowym mostem :( Nie wiem co było powodem tego . dzien wczesniej jadła i cieszyła sie życiem a dzis z nami jej nie ma :( Co może być powodem tej smierci ?
 
     
kammax 
Demon aktywności na forum



Pomogła: 29 razy
Wiek: 39
Dołączyła: 07 Lis 2011
Posty: 1131
Skąd: okolice Szczecinka
Wysłany: 4 Marca 2013, 17:13   

Witam, nikt nie odpowie Tobie na to pytanie, tylko zrobienie sekcji zwierzaka dałoby odpowiedź. Bardzo mi przykro z powodu straty!
_________________
Życie jest darem i trzeba je szanowac, nie ważne czy ludzkie czy zwierzęcia
 
     
Duszek 
Demon aktywności na forum



Pomogła: 18 razy
Wiek: 46
Dołączyła: 07 Sty 2012
Posty: 931
Skąd: Chorzów
Wysłany: 4 Marca 2013, 17:17   

bardzo Ci współczuję :(

przyczyn mogło być wiele , mogła mieć wzdęcie albo zaparcie , mogła zjeść coś co jej zaszkodziło, może na coś chorowała od dłuższego czasu .... gdybać tu można na wiele sposobów ale tak nie ustalimy co się stało .... jeśli chcesz się dowiedzieć to tylko sekcja odpowie na to pytanie
_________________

Duszek [*]
Miał 2 lata, trzy miesiące i 16 dni ....
Ostatnio zmieniony przez Duszek 4 Marca 2013, 17:18, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
kaffa 
Demon aktywności na forum



Pomogła: 53 razy
Wiek: 43
Dołączyła: 11 Sie 2012
Posty: 3290
Skąd: Wrocław\Shrekownia\
Wysłany: 4 Marca 2013, 17:29   

Przykro mi bardzo. Niestety odpowiedz na twoje pytanie moze może dać tylko sekcja. Ile lat miała twoja Misia?
W przypadkach kiedy szynszyl jest osowiały jedyną rzeczą jaką możemy zrobić dla przyjaciela to pędem lecieć do weta. Im szybsza pomoć weterynarza tym wieksze prawdopodobieństwo że mu pomożemy. Czasami nawet przy interwecji lekarskiej nie udaje sie pomoć maluchowi, ale lekarz jest w stanie ocenić czy jest w stanie zapobiec tragedii czy nie. Przykro mi bardzo że straciłeś swoją futrzaną przyjacółkę.
 
     
youuh 

Dołączył: 04 Mar 2013
Posty: 0
Skąd: rzeszów
Wysłany: 4 Marca 2013, 18:44   

misia była ze mną około 3 lat , lecz z jej wiekiem nie wiem jak było ponieważ kupiłem ją w sklepie . Aktualnie zostawiła po sobie dwie dziewczyny które podtrzymują się na duchu :) Jeden z nich dostał po mamie imie :) Obiecałem jeszcze kiedyś misi klatke więc chce jej dotrzymać dlatego pytanie z innej beczki. Czy plexi nadaje się na sciany ?
 
     
kaffa 
Demon aktywności na forum



Pomogła: 53 razy
Wiek: 43
Dołączyła: 11 Sie 2012
Posty: 3290
Skąd: Wrocław\Shrekownia\
Wysłany: 4 Marca 2013, 19:30   

Tak w temacie o klatkach są fajne pomysły.
A maluchy ile mają ?
3lata to taki jeszcze młodziutki szynszylek. Taki suepr wiek, bo już odchowany, oswojony , nic tylko kochać :-( . ech przykro mi
 
     
youuh 

Dołączył: 04 Mar 2013
Posty: 0
Skąd: rzeszów
Wysłany: 4 Marca 2013, 21:21   

tylko nie wiem czy aby napewno 3 lata ponieważ jak ją kupowałem byłą już Duża .
Pepe - około 2 lat
Misia (Po mamie imiennik ) - 1 rok
 
     
kaffa 
Demon aktywności na forum



Pomogła: 53 razy
Wiek: 43
Dołączyła: 11 Sie 2012
Posty: 3290
Skąd: Wrocław\Shrekownia\
Wysłany: 5 Marca 2013, 08:01   

Mam nadzieję że twoje stadko będzie się zdrowo chować .
Trzymaj się bo masz jeszcze dwie cudne panny . Założ wątek o nich i pochawal sie zdjęciami.
 
     
youuh 

Dołączył: 04 Mar 2013
Posty: 0
Skąd: rzeszów
Wysłany: 5 Marca 2013, 16:41   

dzieki wielkie kaffa ! Bardzo zmotywowałeś mnie do tego postu z zdj wiec postaram sie zrobić :)
 
     
kammax 
Demon aktywności na forum



Pomogła: 29 razy
Wiek: 39
Dołączyła: 07 Lis 2011
Posty: 1131
Skąd: okolice Szczecinka
Wysłany: 5 Marca 2013, 18:14   

Czekamy, czekamy, co jak co ale foteczki uwielbiamy, wyczochraj pannice odemnie!
_________________
Życie jest darem i trzeba je szanowac, nie ważne czy ludzkie czy zwierzęcia
 
     
youuh 

Dołączył: 04 Mar 2013
Posty: 0
Skąd: rzeszów
Wysłany: 6 Marca 2013, 16:51   

jeszcze jak byście mi powiedzieli do którego tematu podać zdj i historie to byłbym wdzięczny
 
     
kammax 
Demon aktywności na forum



Pomogła: 29 razy
Wiek: 39
Dołączyła: 07 Lis 2011
Posty: 1131
Skąd: okolice Szczecinka
Wysłany: 6 Marca 2013, 16:59   

http://stare.forum-szynsz...aw-sie-vf41.htm - załóż postaz Historią a foteczki w swojej galerii zamieść!
_________________
Życie jest darem i trzeba je szanowac, nie ważne czy ludzkie czy zwierzęcia
 
     
Czarnooka 
Aktywni na forum



Pomogła: 2 razy
Dołączyła: 28 Paź 2012
Posty: 59
Skąd: lubelskie
Wysłany: 7 Marca 2013, 08:37   

współczuje ;(
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,28 sekundy. Zapytań do SQL: 28