FORUM SZYNSZYLE :: Jak często trzeba kąpać szyszke
-->TO JEST STARA WERSJA FORUM TYLKO DO WGLĄDU
ZAPRASZAMY NA WŁAŚCIWE FORUM (kliknij tu:___)<--



Forum przeszło gruntowną modernizację, stara wersja forum pozostała tylko do wglądu, nic tu nie napiszesz i nie zarejestrujesz się,
nie znajdziesz tu także żadnych nowych treści. Aby przejść na właściwą wersję forum kliknij napis powyżej
-->TO JEST STARA WERSJA FORUM TYLKO DO WGLĄDU
ZAPRASZAMY NA WŁAŚCIWE FORUM (kliknij tu:___)<--



Forum przeszło gruntowną modernizację, stara wersja forum pozostała tylko do wglądu, nic tu nie napiszesz i nie zarejestrujesz się,
nie znajdziesz tu także żadnych nowych treści. Aby przejść na właściwą wersję forum kliknij napis powyżej

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Jak często trzeba kąpać szyszke
Autor Wiadomość
Nena 
Minimum aktywności na forum



Wiek: 21
Dołączyła: 31 Mar 2013
Posty: 46
Skąd: mysłowice
Wysłany: 2 Kwietnia 2013, 21:02   Jak często trzeba kąpać szyszke

Chciałam się dowiedzieć jak czesto kąpać szylke bo na necie piszą , że co 2 lub 3 dni i ja już niewiem poraćcie mi coś


z góry dziekuję i pzdrawiam wszystkich na tym forum:)
 
     
Diablo 
WIELKIE SERCE



Pomógł: 24 razy
Dołączył: 27 Paź 2012
Posty: 1002
Skąd: Lublin
Wysłany: 2 Kwietnia 2013, 21:05   

Nena, no bo to prawda. Co 2-3 dni się kompie.
_________________
Kanguś-Standard
Toffi-Beż Hetero
Puśka-White Wilson Mosaic
Brykiet-Medium Ebony
Escada-Dark/Medium Tan
 
     
Nena 
Minimum aktywności na forum



Wiek: 21
Dołączyła: 31 Mar 2013
Posty: 46
Skąd: mysłowice
Wysłany: 2 Kwietnia 2013, 21:21   

Dziękuję za odpowieź bardzo mi pomogłes jeszcze raz ci dzieki diablo :-D
 
     
Nena 
Minimum aktywności na forum



Wiek: 21
Dołączyła: 31 Mar 2013
Posty: 46
Skąd: mysłowice
Wysłany: 2 Kwietnia 2013, 21:24   

Mam jeszcze jedno pytanko czy szyszki mogą mieć wanienkę cały czas??Bo ja dopiero dostanę szyszkę i nie wiem ;-)
 
     
Diablo 
WIELKIE SERCE



Pomógł: 24 razy
Dołączył: 27 Paź 2012
Posty: 1002
Skąd: Lublin
Wysłany: 2 Kwietnia 2013, 21:25   

Nena, logicznie myśląc-NIE. Bo przecież kompać mogą się raz na 2-3 dni.
_________________
Kanguś-Standard
Toffi-Beż Hetero
Puśka-White Wilson Mosaic
Brykiet-Medium Ebony
Escada-Dark/Medium Tan
 
     
Nena 
Minimum aktywności na forum



Wiek: 21
Dołączyła: 31 Mar 2013
Posty: 46
Skąd: mysłowice
Wysłany: 2 Kwietnia 2013, 21:38   

Dzięki ci pomogłeś to bardzo dzięki :-D
 
     
Quiet 
WIELKIE SERCE



Pomogła: 24 razy
Wiek: 43
Dołączyła: 29 Sie 2012
Posty: 1615
Skąd: Trzebnica
Wysłany: 2 Kwietnia 2013, 21:42   

Nena, do kąpieli musisz mieć piasek, najlepiej pucek. Kup sobie dużą miskę lub pojemnik, bo w czasie kąpieli szyszki strasznie rozsypują piach.
 
     
Nena 
Minimum aktywności na forum



Wiek: 21
Dołączyła: 31 Mar 2013
Posty: 46
Skąd: mysłowice
Wysłany: 2 Kwietnia 2013, 21:48   

A może być duże okrągłe akfarium :-> ??
Ostatnio zmieniony przez Nena 2 Kwietnia 2013, 21:48, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Quiet 
WIELKIE SERCE



Pomogła: 24 razy
Wiek: 43
Dołączyła: 29 Sie 2012
Posty: 1615
Skąd: Trzebnica
Wysłany: 2 Kwietnia 2013, 21:49   

Nena może, byle by było z mocnego szkła, oj potrafią te futerka skakać.
 
     
Nena 
Minimum aktywności na forum



Wiek: 21
Dołączyła: 31 Mar 2013
Posty: 46
Skąd: mysłowice
Wysłany: 2 Kwietnia 2013, 21:55   

oki dzieki :lol: :-o :-D :-) 8-)
 
     
Aniutka 
WIELKIE SERCE



Pomogła: 97 razy
Wiek: 52
Dołączyła: 23 Sty 2012
Posty: 4701
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2 Kwietnia 2013, 22:04   

Nena, tu jest taki dział, w którym nasza Adminka zebrała najważniejsze informacje o szyszkach.: http://stare.forum-szynsz...zylach-vf52.htm

Jest trochę czytania, ale warto to zrobić jeśli to Twój pierwszy szynszylek :) Miłej lektury, bądź cierpliwa a szyszeczki Ci to wynagrodzą swoim przywiązaniem.
_________________
Gość Bardzo ważne zmiany na forum! koniecznie zajrzyj tu: WAŻNE ZMIANY!!!

Dyzio i Franio
 
     
Nena 
Minimum aktywności na forum



Wiek: 21
Dołączyła: 31 Mar 2013
Posty: 46
Skąd: mysłowice
Wysłany: 3 Kwietnia 2013, 21:51   

bardzo mi to pomogło dzieki :-)
 
     
dominika321 
Aktywni na forum


Wiek: 38
Dołączyła: 27 Gru 2012
Posty: 93
Skąd: Wrocław- Żary
Wysłany: 3 Kwietnia 2013, 23:03   

ja kąpie w pisaku sepiolit bo najmniej pyli- kupilam specjalną wanne aby piasek nie rozsypywał sie na boki . Daje swojej codziennie na ok 30 min (aby sobie z niej kuwety nie zrobiła) raz w miesiącu dodaje do piasku środek przeciwrzybiczny :)
 
     
Chinchilla 
Niezwykle aktywni na forum



Wiek: 32
Dołączyła: 19 Lut 2013
Posty: 309
Skąd: Warszawa
Wysłany: 4 Kwietnia 2013, 09:16   

ja mam pytanie odnośnie tych środków przeciwgrzybicznych. Wiem,że część z forumowiczów stosuje fungi-stop, ale jak wpisuję to w google to wyskakuje mi preparat dla gołębi :roll: no i moje pytanie brzmi,skąd wziąć to paskudztwo?
_________________
Tosia - 30.11.2012 r.
Mela - 14.03.2013 r.
 
     
dominika321 
Aktywni na forum


Wiek: 38
Dołączyła: 27 Gru 2012
Posty: 93
Skąd: Wrocław- Żary
Wysłany: 4 Kwietnia 2013, 09:25   

http://allegro.pl/szynszy...3140545690.html tu możesz go kupić. Ja właśnie od tej osoby kupowałam swój
 
     
Diablo 
WIELKIE SERCE



Pomógł: 24 razy
Dołączył: 27 Paź 2012
Posty: 1002
Skąd: Lublin
Wysłany: 4 Kwietnia 2013, 09:39   

dominika321, ale codziennie nie można dawać piasku. Raz na 2-3 dni. Piasek wysusza skóre. :-|
_________________
Kanguś-Standard
Toffi-Beż Hetero
Puśka-White Wilson Mosaic
Brykiet-Medium Ebony
Escada-Dark/Medium Tan
 
     
dominika321 
Aktywni na forum


Wiek: 38
Dołączyła: 27 Gru 2012
Posty: 93
Skąd: Wrocław- Żary
Wysłany: 4 Kwietnia 2013, 11:43   

no może trochę przesadziłam :) :): )ale moja ma piasek na zewnątrz klatki i jak z niej wychodzi to odrazu tam wskakuje :) teraz trochę leniwa się zrobiła i daję go jej do klatki :)
 
     
Nena 
Minimum aktywności na forum



Wiek: 21
Dołączyła: 31 Mar 2013
Posty: 46
Skąd: mysłowice
Wysłany: 5 Kwietnia 2013, 21:28   

oki dzięki
 
     
cariie 

Dołączyła: 20 Cze 2013
Posty: 2
Skąd: chełm
Wysłany: 20 Czerwca 2013, 11:50   

Ja moim wkładam basenik do kąpanie średnio co 2-3 dni, jak nie zapomnę to codziennie bo uwielbiają się taplać w pyle:)

________________
domy szkieletowe zobacz stronę
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,18 sekundy. Zapytań do SQL: 34